امام جمعه مهریز در  راهپیمایی سراسری 13 آبان :شما باید معلمانی خوب ، وارسته و متدین را برای این دانش آموزان انتخاب کنید

  خبرنگار يزدفردا : امام جمعه مهریز خطاب به مدیران آموزش و پرورش گفت: شما باید معلمانی خوب ، وارسته و متدین را برای این دانش آموزان انتخاب کنید تا نهال هایی پرثمر پرورش دهند؛ از بین این دانش آموزان باید شهیدفهمیده هایی رشد پیدا کنند تا برای این نظام مقدس جمهوری اسلامی مثمر ثمر باشند

دانش آموزان مهریزی بعد از حضور پرشور، گسترده و انقلابي خود در راهپیمایی سراسری 13 آبان در مقابل حسینیه شهدای گمنام جمع شده و به سخنان حجت الاسلام برهان امام جمعه مهریز گوش فرادادند.
حجت الاسلام برهان ضمن گرامیداشت، روز دانش آموز گفت :
حرکت شهید فهمیده حرکتی استشهادی بود، او به استقبال شهادت رفت و همان راه قاسم ابن الحسن (ع) را ادامه داد.
حجت الاسلام برهان به فداکاری ها و جان فشانی های رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس اشاره و شهید فهمیده را مثل قربانیان کربلا، قربانی کربلای دفاع مقدس ایران دانست.
برهان کوتاه ترین و پر منفعت ترین راه برای رسیدن به سعادت را شهادت دانست و افزود : هیچ پدیده ای برای انسان سازنده تر از شهادت نیست.
ایشان تصریح کرد: اگر گرد و غبار دنیا طلبی و مال پرستی در ما انسان ها نباشد روحیه ای همانند روحیه شهید فهمیده خواهیم داشت.
در ادامه ایشان دانش آموزان را به فراگیری هر بیشتر علم و دانش سفارش و گفتند :
شما دانش آموزان باید همان راه شهید فهمیده و شهدای دانش آموز را ادامه دهید.
ایشان دانش آموزانی که در کسب علم و تقوی تلاش می کنند را به درختی سرسبز و میوه دار تشبیه کرده و در اهمیت یاد دادن و معلمان ،
معلمان را به باغبانی که می تواند این نهال ها را رشد دهد و پرثمر کند تشبیه کرد.
ایشان تصریح کردند : افتخار می کنیم که در یزد ما، در شهر به این کوچکی در بین جوانان حدود 1000 نفر داوطلب داشتیم برای حضور در جبهه ها، شما جوانان یزدی هم باید با کسب علم و تقوی و با اطاعت از فرامین راهبر معظم انقلاب راه این شهدای دانش آموز را ادامه دهید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا